| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Meli
Items
|
Lähetetty: Sun Huh 24, 2011 10:49 pm Viestin aihe: kessun käyttäytyminen |
|
|
| voisitteko neuvoa etsin pitkään koiraa ihan seurakoiraksi sitten löysin ilmoituksen missä annetaan uros kessu 7v otin koiran vastaan nyt koira on ollut minulla 4 päivää ja on aivan mahdoton. koira on kastroitu ja siellä ei näy mitään kuuluko siltä yleensä leikata ihan kaikki? mutta koira silti hyppii vasten ja yrittää nylkyttää jalkaa mikä tähän olisi syynä? olen kieltänyt kunnolla ja työntänyt pois mutta tämä ei auta koira vain lenkillä katselee jalkaani ja kävelee vierellä. se tekee sitä useammin ulkona mutta kyllä se sisälläkin yrittää. aina yleensä kun se on syönyt tai tehnyt tarpeensa.. olen ennenkin omistanut koiria dobermannin ja rotikan eikä ne ole tehneet mitään tällaista. olen myös kysellyt entiseltä omistajalta miksi koira tekee näin niin hän sanoi ettei sillä ole ollut tapana. en oikein tiedä mitä teen voisitteko antaa hyviä neuvoja minulle koska en millään haluaisi luopua kessustani tämän vuoksi. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
sanna
Items
|
Lähetetty: Lau Huh 30, 2011 9:37 pm Viestin aihe: |
|
|
Moi,
Olette näemmä Oulussa.. Missä päin? Ois kiva nähdä tapaus ennen kuin mitään voi sanoa. laita vaikka mulle emailia sanna.rinnekangas@saunalahti.fi tai soita 050-4917486 niin voitais treffata. _________________ Sanna Rinnekangas -80
Kennel Kimokees
www.kimokees.com
Kessut: Kiira-99,Morris-01,Noora-04,Kuura-07,Usva -12, Hohto-11 (yhdessä Jennin kanssa) ja Ruusa-10 (yhdessä Moonikan kanssa)
Muistoissa: Hopeagemssin Rodi 1995-2009 ja Kimokees Ramses 2004-2009 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
| |
|