Kessukeskustelufoorumi Foorumin päävalikkoKessukeskustelufoorumi
Suomen Keeshond ry:n keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään          Games  Kalenteri

COMPULSORY UPGRADE Request an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.

11th December 2012 - CreatephpBB: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!

kessun käyttäytyminen

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kessukeskustelufoorumi Foorumin päävalikko -> Keskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Meli

:

Items

LähetäLähetetty: Sun Huh 24, 2011 10:49 pm    Viestin aihe: kessun käyttäytyminen Vastaa lainaamalla viestiä

voisitteko neuvoa etsin pitkään koiraa ihan seurakoiraksi sitten löysin ilmoituksen missä annetaan uros kessu 7v otin koiran vastaan nyt koira on ollut minulla 4 päivää ja on aivan mahdoton. koira on kastroitu ja siellä ei näy mitään kuuluko siltä yleensä leikata ihan kaikki? mutta koira silti hyppii vasten ja yrittää nylkyttää jalkaa mikä tähän olisi syynä? olen kieltänyt kunnolla ja työntänyt pois mutta tämä ei auta koira vain lenkillä katselee jalkaani ja kävelee vierellä. se tekee sitä useammin ulkona mutta kyllä se sisälläkin yrittää. aina yleensä kun se on syönyt tai tehnyt tarpeensa.. olen ennenkin omistanut koiria dobermannin ja rotikan eikä ne ole tehneet mitään tällaista. olen myös kysellyt entiseltä omistajalta miksi koira tekee näin niin hän sanoi ettei sillä ole ollut tapana. en oikein tiedä mitä teen voisitteko antaa hyviä neuvoja minulle koska en millään haluaisi luopua kessustani tämän vuoksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sanna

:

Items

LähetäLähetetty: Lau Huh 30, 2011 9:37 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Moi,

Olette näemmä Oulussa.. Missä päin? Ois kiva nähdä tapaus ennen kuin mitään voi sanoa. laita vaikka mulle emailia sanna.rinnekangas@saunalahti.fi tai soita 050-4917486 niin voitais treffata.
Kessut: Kiira-99,Morris-01,Noora-04,Kuura-07,Usva -12, Hohto-11 (yhdessä Jennin kanssa) ja Ruusa-10 (yhdessä Moonikan kanssa)
Muistoissa: Hopeagemssin Rodi 1995-2009 ja Kimokees Ramses 2004-2009
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla

Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Kessukeskustelufoorumi Foorumin päävalikko -> Keskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Kessukeskustelufoorumi topic RSS feed